Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Αυτή είναι η ακριβότερη διαφήμιση όλων των εποχών - «Ζαλίζει» το κόστος παραγωγής της

Το 2004 κυκλοφόρησε το διαφημιστικό σποτ No. 5 The Film για το θρυλικό άρωμα Chanel No. 5, με πρωταγωνίστρια τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό Νικολ Κίντμαν και σκηνοθέτη τον ταλαντούχο Μπαζ Λούρμαν, γνωστό για τις ταινίες «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», «Moulin Rouge!» και φυσικά το «Ο Υπέροχος Γκάτσμπι».

Πρόκειται για την πιο ακριβή τηλεοπτική διαφήμιση όλων των εποχών, με κόστος παραγωγής που έφτασε τα 33 εκατομμύρια δολάρια — περίπου 52 εκατομμύρια δολάρια σήμερα.

Με διάρκεια μόλις 3 λεπτά, κάθε δευτερόλεπτο της διαφήμισης κόστισε γύρω στα 275.000–288.000 δολάρια. Ωστόσο, το αποτέλεσμα δικαιώνει κάθε σεντ: η αισθητική του φιλμ, εμπνευσμένη από το ρομαντικό ύφος του Moulin Rouge!, συνδυάζεται με την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει τον οίκο Chanel.

Η Νικόλ Κίντμαν υποδύεται μια σταρ του σινεμά που προσπαθεί να ξεφύγει από τα φώτα της δημοσιότητας, για να ζήσει έναν απαγορευμένο έρωτα με έναν μυστηριώδη άνδρα, τον οποίο υποδύεται ο Rodrigo Santoro, γνωστός από τον ρόλο του Ξέρξη στην ταινία 300.

Η αμοιβή της ηθοποιού κυμάνθηκε μεταξύ 3 και 3,7 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ φορούσε μια εντυπωσιακή δημιουργία υψηλής ραπτικής του Karl Lagerfeld, ο οποίος επιμελήθηκε και τη συνολική καλλιτεχνική κατεύθυνση της καμπάνιας.

Την εμπειρία ολοκληρώνει η μουσική υπόκρουση από έργο του Claude Debussy, προσθέτοντας μια ακόμα διάσταση κομψότητας και πολυτέλειας στην παραγωγή.

 

Tags
Back to top button