
Ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο συνδυάζει την πληρωμή του εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς, με τη χρήση ταξί, ποδηλάτου και άλλων υπηρεσιών, προανήγγειλε ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, στην τοποθέτηση του στο πάνελ «Αστικές συγκοινωνίες – Αστική κινητικότητα: Οι επιβάτες επιστρέφουν, οι προσδοκίες διευρύνονται».
Πρόκειται για το «Account Based Ticketing», μια εφαρμογή που θα παρουσιάσει ο ΟΑΣΑ στο μέλλον, μετά την επιτυχία που είχε το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών μέσω τραπεζικής κάρτας στα ΜΜΜ.
Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ ήδη το 20% των ημερήσιων επιβατών χρησιμοποιεί τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω τραπεζικής κάρτας, ποσοστό που αναμένεται να ξεπεράσει το 50% προσεχώς.
Την ίδια ώρα το ποσοστό χρήσης φτάνει το 30% για τους επιβάτες αεροδρομίου, με σημαντικά οφέλη, όχι μόνο προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και προς το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Οργανισμού.
«Σε δυόμιση χρόνια, αυτά που έγιναν στις αστικές συγκοινωνίες (ανανέωση στόλου και νέες ψηφιακές υπηρεσίες) δεν έγιναν τα προηγούμενα 30 χρόνια.
Οι επενδύσεις ξεπέρασαν τα 500 εκατ. και παράλληλα, δρομολογούνται κι άλλες επενδύσεις για την αναβάθμιση και προμήθεια νέων συρμών στη ΣΤΑΣΥ και νέων οχημάτων στη ΟΣΥ», σχολίασε ο κ. Σπηλιόπουλος.
Στη συνέχεια, υπογράμμισε ότι το δίκτυο των λεωφορείων επεκτείνεται συνεχώς, φτάνοντας έως τον Μαραθώνα, το Μαρκόπουλο και τα Καλύβια, ενώ θα υπάρξουν και περαιτέρω επεκτάσεις σε όλη την Περιφέρεια Αττικής.
Ενόσω ο ΟΑΣΑ επεξεργάζεται το νέο Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής πραγματοποιούνται κι άλλες παράλληλες βελτιωτικές παρεμβάσεις, όπως η ίδρυση και επέκταση της Συγκοινωνιακής Αστυνομίας, με στόχο οι Αστυνομικοί να φτάσουν τους 340, από 140 που ήταν πέρσι, μέτρο που μεγιστοποιεί την ασφαλή μετακίνηση των επιβατών, ανέφερε ο κ. Σπηλιόπουλος.