
Άμεση, πλήρη και απρόσκοπτη πρόσβαση σε κάθε κτιριακή υποδομή, ηλεκτρονική εφαρμογή και πληροφοριακό σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ θα αποκτήσει η νέα Ειδική Ομάδα Διοίκησης Έργου (ΟΔΕ) της ΑΑΔΕ.
Με τη συμμετοχή 17 κορυφαίων στελεχών της ΑΑΔΕ, όπως γενικοί διευθυντές που εποπτεύουν καίριους τομείς, (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, φορολογικοί έλεγχοι, τελωνεία, Γενικό Χημείο του Κράτους) η ΟΔΕ έχει στόχο την απρόσκοπτη πρόσβαση στα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Πώς θα λειτουργεί
Η ΟΔΕ θα συντάσσει μηνιαίες αναφορές προόδου απευθείας προς τον διοικητή της ΑΑΔΕ.
Σε αυτές τις αναφορές θα καταγράφονται οι κίνδυνοι και τα προβλήματα που ανακύπτουν, δημιουργώντας έναν μηχανισμό άμεσης λογοδοσίας έως την κορυφή της πυραμίδας.
Ο συντονιστής της Ομάδας θα έχει τη δυνατότητα να καλεί στις συνεδριάσεις μόνο τα μέλη που απαιτούνται ανάλογα με τη θεματολογία, αλλά και στελέχη από άλλους φορείς, διασφαλίζοντας ευελιξία και τη βέλτιστη διαχείριση των πόρων.
Τι θα ελέγχει
Η ΟΔΕ θα μπορεί να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο:
- Κάθε αίτηση επιδότησης που υποβάλλεται στα Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων. Για παράδειγμα, θα μπορεί να ζητήσει το σύνολο των αρχείων για τις επιδοτήσεις ελαιοπαραγωγών σε μία συγκεκριμένη περιφέρεια και να διασταυρώσει τα ποσά με τα δηλωθέντα εισοδήματα των δικαιούχων στο Taxisnet.
- Όλες τις συμβάσεις που συνάπτει ο Οργανισμός με ιδιωτικούς αναδόχους.
- Κάθε δικαιολογητικό και έγγραφο που αφορούν στη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ, καθώς και τη ροή των χρημάτων, από την έγκριση έως την καταβολή των επιδοτήσεων.