Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Τα 10 τελευταία χλμ. της Πατρών–Πύργου έως 30 Νοεμβρίου

Οπρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παραχώρησε  συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Max FM της Πάτρας και - μεταξύ άλλων -  τόνισε τη σημασία της σημερινής ημέρας όπου δίνονται στην κυκλοφορία τα 65 από τα 75 χιλιομετρα της Πατρών - Πύργου.

Συγκεκριμένα ο Πρωθυπουργός δήλωσε από το ραδιοφωνικό σταθμό στην Πάτρα: «Είναι πολύ σημαντική μέρα για τη Δυτική Ελλάδα. η Δυτική Ελλάδα θα έχει έναν υπερσύγχρονο δρόμο, ο οποίος θα αλλάξει πραγματικά νομίζω τη ζωή των κατοίκων, των επαγγελματιών, των επισκεπτών στη Δυτική Ελλάδα.

Γιατί γνωρίζετε πολύ καλά ότι όλη η ακτή της Δυτικής Ελλάδας, από την Αχαΐα μέχρι την Ηλεία, είναι ένας γρήγορα αναπτυσσόμενος τουριστικός προορισμός.

Παραδίδονται 65 από 75 χλμ του υπερσύγχρονου  αυτοκινητόδρομου που ήταν σαν γεφύρι Άρτας. Το παραδίδουμε με μεγάλη υπερηφάνεια.

Από 2019 είχα αναλάβει δέσμευση προσωπική ότι θα κινήσω γη και ουρανό.. είχατε ζήσει τις κατατμήσεις από προηγούμενη κυβέρνηση  Τα καταφέραμε. Είναι η καλύτερη θα έλεγα απόδοση μνήμης στους δεκάδες που έχασαν ζωή τους σε έναν απαρχαιωμένο δρόμο επειδή κάποιοι προηγούμενοι καθυστέρησαν αυτοκινητόδρομο», δήλωσε.

Ερωτηθείς για την οδική ασφάλεια είπε: «Είναι πολύ σημαντικό γιατί και στην παλιά εθνική οδό είχαμε αποφασίσει να ενισχύσουμε την ασφάλεια και τα έργα τότε είχαν προκαλέσει αντιδράσεις αλλά ήταν σωτήρια και μείωσαν δραστικά τα τροχαία.

Το ίδιο μοντέλο παρεμβάσεων χρησιμοποιούμε και στον ΒΟΑΚ και πιστεύω ότι και εκεί θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Από σήμερα η δυτική Ελλάδα θα έχει έναν υπερσύγχρονο δρόμο που θα αλλάξει τη ζωή των πολιτών.

Όλη η ακτή της δυτικής Ελλάδας είναι ένας αναπτυσσόμενος τουριστικός προορισμός.Και θα βοηθήσει και Ζάκυνθο Κεφαλονιά που η πρόσβαση σε Κυλλήνη πιο εύκολη.

Πρόθεσή μας να δώσουμε τα τελευταία 10 χιλιόμετρα σε κυκλοφορία στις 30 Νοεμβρίου.

Η αντίδραση των συμπολιτών που συνάντησα, γιατί έκανα μετά μία βόλτα για έναν γρήγορο καφέ στην Αμαλιάδα, μου θύμισε λίγο, ξέρετε, την αντίδραση που εισέπραξα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης. Μέχρι που να το δουν δεν το πίστευαν ότι πράγματι αυτό το οποίο πάρα πολλοί τους είχαν τάξει στο παρελθόν αυτή τη φορά έγινε πραγματικότητα.

Αυτό σίγουρα μας δίνει μεγάλη χαρά αλλά μας γεμίζει και με ευθύνη, διότι προφανώς η δουλειά μας δεν σταματάει εδώ. Πρέπει να εξετάσουμε και τον τρόπο με τον οποίο ο δρόμος θα φτάσει τελικά όχι μόνο στην Ολυμπία αλλά και μέχρι την Τσακώνα.

Δύσκολο κομμάτι η νότια επέκταση του δρόμου, όμως πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να λύσουμε και αυτό το πρόβλημα, να εξασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση και θα αρχίσουμε από τώρα να μελετάμε και την περαιτέρω επέκταση του δρόμου προς τα νότια, ώστε να γίνει και η οριστική σύνδεση της Δυτικής Ελλάδος με την περιοχή της Μεσσηνίας.

Είναι ένα δύσκολο κομμάτι η νότια επέκταση του δρόμου, όμως πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να λύσουμε και αυτό το πρόβλημα και να εξασφαλίσουμε την χρηματοδότηση.

Θα αρχίσουμε από τώρα να μελετάμε την περαιτέρω επέκταση του δρόμου προς τα νότια, ώστε να γίνει η οριστική σύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με την περιοχή της Μεσσηνίας».

Αναφορικά με την επέκταση του φράγματος Πηνειού ο πρωθυπουργός δήλωσε: «Κάνουμε Εθνική προσπάθεια να χαράξουμε διαφορετική στρατηγική για διαχείριση υδατικών πόρων

Η Δυτική Ελλάδα έχει βροχές εδώ το θέμα πώς θα ενισχύσουμε τα δίκτυα διανομής κ άρδευσης για να μη χάνεται το νερό».

Για τη Μαρίνα στην Πάτρα ανέφερε: «Αν κάτι απέδειξε η Πατρών – Πύργου είναι ότι η εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα είναι απαραίτητη σεμβάσεις παραχώρησης. 

Η εμπλοκή ιδιωτικού τομέα για αναβάθμιση υποδομών όπως λιμάνια κ επενδύσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας είναι θετικό. Και πιστεύω θα γίνει αντιληπτό κ από τοπικές αρχές αυτό. Αυτή η πολιτική μας βοήθησε να μειώσουμε την ανεργία».

Μητσοτάκης για δημογραφικό και στεγαστικό

Σχετικά με τη μείωση του ποσοστού ανεργίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε: «Φέτος είχαμε ρεκόρ 25ετιας. Δημιουργούνται οι θέσεις από τον ιδιωτικό τομέα. 

Προφανώς και δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι συνολικά στην επικράτεια η ανεργία είναι ακόμα πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, αλλά δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου σε όλη τη χώρα και στη Δυτική Ελλάδα.

Μιλώντας, χθες, με κάποιους ξενοδόχους, σημαντικούς επενδυτές στην περιοχή της Κυλλήνης, ήταν ενθουσιασμένοι με τον δρόμο, διότι προφανώς τώρα είναι πολύ πιο εύκολο και οι ίδιοι να επενδύσουν και να αναπτύξουν περαιτέρω τις δικές τους δραστηριότητες.

Αυτό σημαίνει περισσότερες θέσεις εργασίας και τελικά σημαίνει και καλύτερους μισθούς, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και με την εφαρμογή της κάρτας εργασίας, η οποία πια μπήκε καθολικά και στην εστίαση και στον κλάδο του τουρισμού, οι εργαζόμενοι πια είναι διασφαλισμένοι. Και ξέρουν πολύ καλά ότι οι υπερωρίες τις οποίες θα κάνουν θα τις πληρώνονται.

Γι’ αυτό και είδαμε και αυτή την δραματική αύξηση των δηλωθεισών υπερωριών τους τελευταίους μήνες, σε συνδυασμό με κάποια κίνητρα τα οποία δώσαμε και στους εργοδότες σε σχέση με τις εργοδοτικές τους εισφορές.

Για το δημογραφικό, ο Πρωθυπουργός τόνισε: «Εχουμε μια εθνική στρατηγική η οποία θα έλεγα ότι ξετυλίγεται σε πολλούς άξονες. Πρώτο μέλημα ήταν να βοηθήσουμε τις νέες οικογένειες να αποκτήσουν το πρώτο τους παιδί. Τώρα ξεκινάει η διαδικασία των voucher για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Είναι πολύ σημαντικό. Δεν αρκεί να δίνουμε τα 2000 ευρώ για κάθε παιδί αλλά ένα πλαίσιο υποστήριξης τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού.

Τέλος για το στεγαστικό, ο πρωθυπουργός δήλωσε: «Το ζήτημα της στέγης είναι ένα ζήτημα το οποίο μας απασχολεί πάρα πολύ. Η οικογένεια πρέπει να έχει περισσότερες δυνατότητες να μπορεί να αποκτήσει το δικό της σπίτι.

Τα προγράμματα «Σπίτι μου Ι»  και «Σπίτι μου ΙΙ» είχαν τεράστια επιτυχία και πάρα πολύ μεγάλη απορρόφηση. Είναι ένας οδηγός για το πώς θέλουμε να κινηθούμε από εδώ και στο εξής.

Και μιας και μιλάμε για το δημογραφικό πρόβλημα, να μην ξεχνάμε ότι το γεγονός ότι δεν κάνουμε πολλά παιδιά δεν είναι μόνο ελληνικό πρόβλημα, είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα. Αλλά είναι μια πτυχή μόνο του προβλήματος.

Η άλλη πτυχή, στην οποία αποδίδω πολύ μεγάλη σημασία, είναι η ενεργός γήρανση. Είναι η συμμετοχή των συνταξιούχων στην αγορά εργασίας. Ήταν πάρα πολύ επιτυχημένο το μέτρο το οποίο πήραμε να μην περικόπτεται η σύνταξη ενός συνταξιούχου ο οποίος επιλέγει να εργάζεται, εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί προφανώς.

Άρα, αυτό είναι ένα πολύ σύνθετο ζήτημα, με πολλές διαφορετικές εκφάνσεις, και θα πρέπει να κάνετε και λίγο υπομονή και ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης της Θεσσαλονίκης, να δούμε τι θα σκεφτούμε για το πώς θα στηρίξουμε περισσότερο κυρίως τις οικογένειες με παιδιά», είπε κλείνοντας ο πρωθυπουργός.

Tags
Back to top button