Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Εκτίναξη πωλήσεων για τις αμφιλεγόμενες κούκλες Labubu τον Ιούλιο - Πού οφείλεται

Η κινεζική Pop Mart, η οποία έχει κατακτήσει τον κόσμο με την κούκλα Labubu, ανακοίνωσε την Τρίτη καθαρά κέρδη αυξημένα κατά σχεδόν 400% για το πρώτο εξάμηνο, χάρη στην υψηλή ζήτηση για τα παιχνίδια και τη στροφή προς τις αγορές του εξωτερικού με υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Τα καθαρά κέρδη που αυξήθηκαν κατά 396,5% και η αύξηση των εσόδων κατά 204,4% ξεπέρασαν την πρόβλεψη του Ιουλίου, η οποία προέβλεπε αύξηση εσόδων 200% το πρώτο εξάμηνο του 2025 και αύξηση των καθαρών κερδών τουλάχιστον 350% σε ετήσια βάση.

Εν τω μεταξύ, οι μετοχές της Pop Mart έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 200% από την αρχή του έτους, καθιστώντας την κινεζική εταιρεία παιχνιδιών πιο πολύτιμη από τους παραδοσιακούς γίγαντες του κλάδου, όπως η Mattel, κατασκευάστρια της Barbie, και η Sanrio, μητρική εταιρεία της Hello Kitty.

Η Pop Mart συχνά πωλεί τα Labubu σε «τυφλά κουτιά», με τους αγοραστές να μην γνωρίζουν το ακριβές σχέδιο που θα λάβουν μέχρι να ανοίξουν τη συσκευασία.

Ένας από τους κύριους παράγοντες της επιτυχίας των Labubu, όπως αναφέρει το Reuteras, είναι η δημοτικότητά του μεταξύ των διασημοτήτων, όπως μεταξύ άλλων και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Υπολογίζεται ότι το προσεχές διάστημα οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. τεμάχια την ημέρα.
 

Tags
Back to top button