Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έτσι θα καταλάβεις αν το αυτοκίνητό σου είναι τρακαρισμένο!

Η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή ζήτηση από ανθρώπους που αναζητούν ένα νέο όχημα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν υπέρογκα ποσά. Ωστόσο, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, ώστε ο αγοραστής να μην καταλήξει με αυτοκίνητο που έχει μηχανικά προβλήματα ή έχει εμπλακεί σε σοβαρό τροχαίο.

Αν και ο εντοπισμός μηχανικών προβλημάτων απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, για τα σημάδια σύγκρουσης υπάρχει ένα απλό στοιχείο που μπορεί να δει και ένας μη γνώστης. Σύμφωνα με ειδικούς, το μέρος του αμαξώματος που είναι εξαιρετικά δύσκολο να επισκευαστεί πλήρως και να επανέλθει στην εργοστασιακή του κατάσταση είναι η θέση της ρεζέρβας.

Όπως εξηγεί κι ο Μάικ Μπρούερ, ένας έμπειρος τεχνικός και παρουσιαστής της γνωστής αυτοκινητιστικής εκπομπής "Wheeler Dealers”, ακόμη και οι καλύτερες καλίμπρες και τα πιο σύχρονα εργαλεία ευθυγράμμισης της αγοράς δεν μπορούν να επαναφέρουν πλήρως την αρχική μορφή της περιοχής αυτής, εάν το αυτοκίνητο έχει δεχθεί χτύπημα από πίσω.

Ο λόγος είναι ότι η θέση για τη ρεζέρβα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο με τη τεχνική της σφράγισης και είναι σχεδόν αδύνατο να ανακτήσει την αρχική της καμπυλωτή μορφή μετά από παραμόρφωση λόγω τρακαρίσματος.

Ο ίδιος, μάλιστα, τονίζει πως είναι ένα από τα πρώτα σημεία που ελέγχει όταν εξετάζει ένα μεταχειρισμένο όχημα πριν την αγορά. Ακόμα και αν τα εξωτερικά πάνελ έχουν επισκευαστεί και φαίνονται σχεδόν σαν καινούργια, τα εσωτερικά τμήματα, όπως η υποδοχή της ρεζέρβας, συχνά παραμένουν στραβωμένα.

Παρόλο που αυτό δεν επηρεάζει απαραίτητα την ασφάλεια ή την οδική συμπεριφορά, μπορεί να μειώσει σημαντικά την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Οι ειδικοί επισημαίνουν επίσης ότι οποιαδήποτε δομική ζημιά στο αμάξωμα μπορεί να ρίξει την αγοραστική αξία ενός οχήματος έως και 33% της αρχικής τιμής του.

Tags
Back to top button