Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ιαπωνία: Εταιρεία ζήτησε συγγνώμη δημόσια επειδή αύξησε την τιμή των παγωτών

Η Akagi Nyugyo, μια μάρκα δημοφιλής σε εκατομμύρια μαθητές της Ιαπωνίας, αύξησε την τιμή των παγωτών της, GariGarikun, την Παρασκευή, μετά από χρόνια αποπληθωρισμού και πτώσης των τιμών στην χώρα.

Φοβούμενη την αντίδραση του κοινού, η εταιρεία προχώρησε στη δημοσιοποίηση μιας διαφήμισης ζητώντας συγγνώμη από το κοινό. Η διαφήμιση προβλήθηκε σε εθνικά τηλεοπτικά κανάλια την Παρασκευή και το Σάββατο, ενώ έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 900.000 προβολές στο YouTube.

Το βίντεο ξεκινά με ένα κοντινό πλάνο των στελεχών της Akagi Nyugyo που κοιτάζουν την κάμερα με σταυρωμένα χέρια, ενώ στέκονται μπροστά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η κάμερα απομακρύνεται και αποκαλύπτει περίπου 100 στενοχωρημένους υπαλλήλους που στέκονται σε μια σειρά.

Ακολουθεί μια ομαδική υπόκλιση - μια συνηθισμένη πράξη μετάνοιας στην Ιαπωνία - και στην οθόνη εμφανίζεται το κείμενο: «Αντέξαμε για 25 χρόνια, αλλά... από 60 στα 70», κάνοντας αναφορά στην αύξηση της τιμής των παγωτών.

 

Tags
Back to top button